fargbomb.blogg.se

En vardag med alla dess känslor och roliga äventyr. Livets alla gåtor, tankar & funderingar. Varje dag är en ny sida, som i en saga!

Varje hjärtslag.

Publicerad 2016-05-23 19:18:21 i Allmänt,

Sitter i mitt mysiga fönster och bara mår!!! Även om lägenheten ser ut som crap. Behöver nog en liten byrå så de inte blir lika kaos varje gång jag ska leta efter nåt. Hihi....
Kom hem från älskade Oslo för några dagar sen, torsdags natt. Flygkaos men jag ska vara riktigt glad över att jag kom hem, även om jag var hemma ca 23.00. 
Olso var grymt. Fina Olivia, var sååå roligt att hänga med henne igen och hennes dessutom superhärliga sambos. Jag är verkligen glad för henens skull att hon hamnat med sådär bra människor! Fick ännu mer lust att flytta dit faktiskt. Åh. det beror helt på hur de blir i augusti om jag börjar min utbildning, som hemskt gärna vill. Jättemycket. 
Dagarna gick iallafall fort, även om de kändes som att de varade i tre veckor... Vi skrattade, skojade, drack shots, åt mat, drack kaffe i stora mängder och skrattade lite till. Såå lycklig över den resan!
 
Nu är de tillbaka till verkligheten och den är inte lika rolig. Haha... Får se fram emot de roliga dagarna som kommer. För på fredag är det inflyttningsfest hos kära syster, sedan är det dagsfest i Stockholm med mina hjärtan och på söndag är det förhoppningsvis brunch med fam. Dahlin, Duran och Björk! Hurra!
 
Idag var jag och Linn dessutom och tränade. Vilka jädra tjejer vi är- girlpower!!!! Du är bäst vännen <3
Plankan i 1min så nöjd! Det gick helt klart bra idag. Känner mig dock heeeelt full av energi, men har ingen att hänga med :( Så är självis. Snart blir det en film och sen upp och jobba imorgon- 10h here we go! :D
 
Kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella

Hej! Jag är en glad 22-åring, är en liten drömmare och är nyfiken på vad livet har att erbjuda! Jag älskar att... läsa böcker (biografier står högst), måla, dricka te, äta lakrits, umgås i sällskap med roliga människor som får mig att skratta, att prata om livet och jag älskar så mycket saker så listan kan nog göras väldigt lång. Mitt drömyrke och mål är att bli polis. Så vi får se vart min väg tar mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela