fargbomb.blogg.se

En vardag med alla dess känslor och roliga äventyr. Livets alla gåtor, tankar & funderingar. Varje dag är en ny sida, som i en saga!

Tolfte maj tvåtusensexton

Publicerad 2016-05-12 08:54:00 i Allmänt,

Hej Kära torsdag!
Vart ska man börja... denna termin har jag inte varit student, efter många om och men så beslöt jag mig nämligen för att lägga Religionsvetenskapen på hyllan. Vem vet om man känner för att göra de färdigt i framtiden.
   Istället har jag jobbat på Hemköp här i Uppsala. Vilket har fungerat super och kollegorna välkomnade mig gott! Detta ser jag enbart positivt till att jag kunde lämna Stockholm, eftersom att man behöver gå vidare i livet. Det var mitt andra hem på riktigt. Haha! Snart hoppas jag på att jag får testa på något annat i mitt liv, mer om de.
   Det har ju hänt en himla massa även om jag själv kan tycka att livet står stilla ibland... What hur tänker jag ibland, för alltid när jag kollar tillbaka så märker man hur många grejer jag faktiskt hittat på tillsammans med mina underbara vänner!! Vi besökte bad Gastien i år igen och det var lika FANTASTISKT. Massa knäppisar hängde vi med och de var så fruktansvärt roligt, skrattade inprincip 24/7. Fast alla var ju inte så anvarsfulla, hum. (bad haha) Innan dess fyllde jag även år och då blev de kryssning, vart väl inte direkt helt enligt min plan i huvudet....men men shit happens. Och likaså med Valborgs helgen, planerna höll väl inte sig så bra fast de är ju väldigt svårt att få allting att klaffa eftersom att man vill träffa så många människor som möjligt. Alla hänger ju inte inom samma "kompis-kretsar".Jag hade iallafall kort sagt en jätterolig Kvalborg och Valborg, avslutades hemma hos min gamla kursare Philip & hans sambo Malin.Tänk er att man kan komma människor sådär nära på en ganska så kort tid ändå, de är GULD och dom är guldvärda. <3
   Nya äventyr blir av väääldigt snart för på söndag åker lilla jag till Oslo. Wow, vad roligt det ska bli! Min syster tycker jag är lite craz-y. Kan hålla med henne. För i sommar har vi bokat Visby, igen. Jag kan bara skratta mig lycklig och de bästa av allt är ju ändå att jag åker dit med härliga tjejer, ni är Wow. Och slutligen...ska jag boka flyg ner till en utav de bästa människorna som finns i mitt liv. Cypern och Hanna jag saknar er!!!!!!!!!!! Obeskrivligt mycke. För det finns nog bara fyra personer på denna jord som förstår mig och förlåter mig för alla dumma saker jag gjort & gör ibland. Hon är min soulmate hon :) Blir  nästan lite ledsen just nu för att jag saknar henne så. Snart ses vi igen!
  Har just fått i mig frukost, som jag inte ätit på väldigt länge, kolla vad craz-y jag är. Hahaha. Frukost är ju alldels för gott....ändring ändring! Ska strax göra mig redo för lite jobb, blir nog lite smink idag för jag är glad! 
 
Kärlek!
 
 
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella

Hej! Jag är en glad 22-åring, är en liten drömmare och är nyfiken på vad livet har att erbjuda! Jag älskar att... läsa böcker (biografier står högst), måla, dricka te, äta lakrits, umgås i sällskap med roliga människor som får mig att skratta, att prata om livet och jag älskar så mycket saker så listan kan nog göras väldigt lång. Mitt drömyrke och mål är att bli polis. Så vi får se vart min väg tar mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela