fargbomb.blogg.se

En vardag med alla dess känslor och roliga äventyr. Livets alla gåtor, tankar & funderingar. Varje dag är en ny sida, som i en saga!

Yep, it's tuesday.

Publicerad 2014-11-25 17:30:00 i Allmänt,

Jag blev pang-trött när jag kom hem från skolan idag... man undrar ju ibland. Hade velat gått ut i solen på en promenad med musik i lurarna idag, men solen försvann så fort :( Trist.

Däremot lagade jag lite mat, vilket jag inte sådär jätteofta gör! Då undrar ni säkert, men jag minns ej vad jag äter ibland. Fast jag har verkligen förbättrat mig från att vara jag liksom ;) Åt lite jul skum nyss dock. Blir en liten lill-fredag idag haha.

Jag håller på att försöka plugga lite och samtidigt lyssnar jag på massa gamla "hits", so fun! Haha..Mr. Saxobeat eller Stereo Love, det var inte igår!!

Vart lite ledsen imorse över en person som inte ens behöver nämnas vid namn! Jag vet inte de om det är att jag blir "kär" för lätt eller håller fast vid vissa personer mer än vad jag borde? En fråga utan svar. Annars har jag blivit såååå himla glad av andra personer i mitt liv och utav musik. Älskade musik, vad hade man gjort utan den? =)

Jag ska väl återgå till min observation eller varför inte transkribera lite eller översätta Ochs? 3 uppgifter på en gång, men snart BARA one to go! Inga mer komp. uppgifter, tack!!!

Love =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella

Hej! Jag är en glad 22-åring, är en liten drömmare och är nyfiken på vad livet har att erbjuda! Jag älskar att... läsa böcker (biografier står högst), måla, dricka te, äta lakrits, umgås i sällskap med roliga människor som får mig att skratta, att prata om livet och jag älskar så mycket saker så listan kan nog göras väldigt lång. Mitt drömyrke och mål är att bli polis. Så vi får se vart min väg tar mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela