fargbomb.blogg.se

En vardag med alla dess känslor och roliga äventyr. Livets alla gåtor, tankar & funderingar. Varje dag är en ny sida, som i en saga!

Hej från mig- tisdag till onsdag.

Publicerad 2014-12-10 00:55:00 i Allmänt,

Bra dagsblogg. Eh.
 
Jag är slut i kroppen och i huvudet. Less och för mycket tänkande.
BLÄ.
 
Vi säger såhär.... jag är strax färdig med första uppgiften utav Delkurs 4 som ska in senast på söndag, egentligen fredag men med vår goa lärare heheh. Så snäll hon är! Den ska däremot hinna få ett gensvar och läsas samt få två till kritiska ögon nämligen pappas whatever (HAHA) och min käraste moster Elin. Kalas.
 
Ja påtala om kalas, det blir det imorgon med jobbet och det blir ju lite drygt mer än 4 års jubilum för mig meeeen 5 för Tinkie. Hähähä. Tant-varning där, får man säga så? Det blir alltså 4:e året i rad med julbord. Det här året lär bli bäst efter alla andra "misstag" med både för dåliga.... och för mycket alkoholintag på en och samma kväll. Eller? det återstår att se dagen efter och de längtar vi absolut inte till. Nej.
 
Jag är klar för idag med allt som har med artiklar och kvantitativa metoder. Buenas noche!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella

Hej! Jag är en glad 22-åring, är en liten drömmare och är nyfiken på vad livet har att erbjuda! Jag älskar att... läsa böcker (biografier står högst), måla, dricka te, äta lakrits, umgås i sällskap med roliga människor som får mig att skratta, att prata om livet och jag älskar så mycket saker så listan kan nog göras väldigt lång. Mitt drömyrke och mål är att bli polis. Så vi får se vart min väg tar mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela