fargbomb.blogg.se

En vardag med alla dess känslor och roliga äventyr. Livets alla gåtor, tankar & funderingar. Varje dag är en ny sida, som i en saga!

5/12 Fredagen deadline.

Publicerad 2014-12-05 13:27:01 i Allmänt,

Deadline. 
Jag har haft 3 stycken uppgifter som ska vara klara till idag och jag har minsann skickat in dem alla tre....dessutom ett bra tag innan sista "finslipning"!!! Ger mig själv en massa cred idag och jag känner mig så himla bra. På riktigt den här gången och det är då inte ofta jag känner såhär. I feel happy in my soul :D
Jag var hemma hos pappa i Knivsta i ungefär 3 dagar och tillmesta dels pluggade jag gärnet där, jag vred ut och in på mig själv ibland. Hoppas att det är värt det och jag hoppas innerligt att jag får G, med tanke på att två av dessa tre var kompensationsuppgifter... Jag håller tummarna!! (hoppas ni gör det för mig också).
 
Det är fredag och nu står det jobb på listan, dock känner jag mig lite förvirrad och ensam. "Alla" är upptagana eller jobbar... känns så trist. 
Igår skrattade jag som tusan iallafall! Rätt kul att vara på jobbet ibland, för det händer så himla mycket på arbetsplatsen! det var rikrtigt mycket grejer som händer och jag kände mig duktig där också igår med mina insatser i både det ena och det andra. Tjoho!
Söndag ser jag framemåt då vi i studiegruppen är bjudna hem till Elma!!!! Så roligt, glöggfezt- ja tack! Glögg och julmust gör nog julen värd, haha. ;)
 
Skönlåt;
Maybe I'm just crazy
Maybe I'm a fool
Maybe I don't know how to love but
Maybe I do
Maybe you know more than me but
This much is true
This little heart and brain of mine say
We're through with you
 
Fredagens tankar och förhoppningar är nu nedskriva. Glöm inte att jag saknar er hela, hela, hela tiden. 
 
Med kärlek, Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Isabella

Hej! Jag är en glad 22-åring, är en liten drömmare och är nyfiken på vad livet har att erbjuda! Jag älskar att... läsa böcker (biografier står högst), måla, dricka te, äta lakrits, umgås i sällskap med roliga människor som får mig att skratta, att prata om livet och jag älskar så mycket saker så listan kan nog göras väldigt lång. Mitt drömyrke och mål är att bli polis. Så vi får se vart min väg tar mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela